Kahden päivän vitutus hyvin pitkälti kaikesta mahdollisesta kulminoitui mitäänsanomattomiin hiuksiini. Tänään sit suorastaan apinanraivolla kävin ostamassa hiusvärin ja heitin sen päähäni. Oon ihan tyytyväinen lopputulokseen, ottaen huomioon, etten löytänyt mitään todellatodella kivaa väriä, mut kuitenkin oli pakko joku ostaa. Ensin olin että ÄÄÄ, MITÄ MÄ TEIN, mut nyt alan tykätä näistä ihan kunnolla.

Huomenna kassakoulutus, jännittää. Pääsenkö läpi, löydänkö edes oikean paikan? Periaatteessa mun pitäis päästä läpi, jollain tasolla ymmärrän mitä oon nyt etukäteen lukenut siihen liittyviä materiaaleja, mut silti epäilyttää, tällainen vatipää kun olen.

Lauantaina Myötätuulirockiin! Jahei! Tosin en oo vieläkään päässyt yli siitä, että Ensiferum on vääränä päivänä, ja Viikate. Oisin jostain syystä hyvin palavasti halunnut nähdä ne. Ihh, parempi olla ajattelematta asiaa, muuten alkaa taas kirvellä liikaa. Mut jos ei muuta, niin onpahan lauantaina sitten päivä kivan Maggien kanssa hyvää musiikkia kuunnellen. Tai ainakin musiikkia kuunnellen, siitä hyvästä en oo ihan varma. Tää oli taas näitä "joo, voin mä lähtee mukaan, onks siellä jotain kivaa?" -tapauksia, joita harrastan enemmän kuin ehkä pitäis. Mut on mulla melkein aina silti ollut kivaa, kun oon lähtenyt mukaan ihan vain siksi, kun on pyydetty.