Yhhyh. Oon vähän kipeä, inhottavaa. Nenä vuotaa ja on tukkoinen ja kurkku on kipeä ja nieleminen sattuu. Perseestä tällainen. Olen varmaan ottanut yliannostuksen imeskelytabletteja suun ja nielun desinfioimiseen.

En ollut koulussakaan, kun en jaksanut aamulla liikuttaa edes varpaita, saati että olisin saanut kammettua itseni ylös. Koko päivän on ollut sellainen olo, että olisin joko hyvin pahasti laskuhumalassa tai saanut ruokamyrkytyksen. (En tosin ole ikinä saanut ruokamyrkytystä, mutta oletan että se tuntuu likimain tältä.) Oli aikamoinen saavutus, että iltapäivällä raahauduin 200 metriä Siwaan ostamaan huuhteluainetta. Se meidän lähellä oleva Siwa on muuten ihan kelvoton, siellä oli vaan sellaista tyhmää keltaista huuhteluainetta. Eikä siellä sunnuntaina ollut paprikoitakaan! Sietämätöntä! Surkeaa!

Kunpa sais vapuksi juomia. Olisi vähän ankeaa istua vappuaatto kotona ja kuunnella myöhemmin, mitä kaikkea muut on tehneet. "Joo olin ryyppämäs stadis, oli ihan vitun kivaa." "Olin kotona katsomassa telkkaria. Olin sokerihumalassa, kun söin neljä suklaalevyä ja kolme pussia karkkia." Jiihaa.

Yyhhh. Olen mielettömän iloinen, että saan olla viikon yksin kotona, mutta nyt kyllä joku saisi olla laittanut ruokaa. Ei pysty seisomaan ilman että huimaa. Laita siinä sitten ruokaa, pyörtyy vielä hellalle tai jotain.