Oooo. Olen ihan ihastunut Plain White T's:n Hey there Delilah -biisiin. Se on suloinen.

Olin ensimmäistä kertaa tänä keväänä kunnolla lenkillä, siis ihan juoksemassa. Tosin mun juokseminen on vähän säälittävän huonokuntoista, mutta silti. Jaloissa tuntuu ihan mukavasti.

Ja tuon lenkkeilyinnon takana piilee kaverin kanssa tehty sopimus, että nyt laihdutetaan, tai siis tehdään pysyvä elämäntapojen muutos. Terveelliset elämäntavat ja tavoitepaino ja niin edelleen. Vaikka sen mun ystävän ei edes tarvitsisi laihduttaa, on kiva että ollaan tehty yhdessä toi sopimus ja on joku potkimassa mua perseelle jos/kun laiskistun.

Sitä paitsi tollaiset sopimukset on hauskoja. Ollaan harrastettu niitä enemmänkin vuosien varrella sen samaisen ystävän kanssa. Niistä on hyötyä. Kannattaa tehdä ystävien kanssa sopimuksia.

Terveellisiin elämäntapoihin varmaan kuuluisi myös säännöllinen unirytmi ja ainakin kahdeksan tunnin unet. Niin että pitäisi olla jo nukkumassa. Mutta huomenna ei tarvitse herätä aikaisin, ei ole koetta, jeejee.

Oho. Tajusin että missäköhän välissä luen psykologian kokeeseen, kun olisi tarkoitus mennä ostoksille äidin kanssa huomenna (siitä tulee piiitkä päivä, äiti on vielä hankalampi kuin minä). Noh. Ehkä mä luen iltalukemisena eri ikävaiheiden kehityksestä ja psyko-fyysis-sosiaalisesta vaikka mistä.