Pakko kirjoittaa tästä, oon niin innoissani nyt: mä piirsin. Pitkästä aikaa kunnolla. En edes muista, milloin viimeksi oon piirtänyt. Tuntui niin hyvältä piirtää. Oon hävinnyt piirtämisen niin pitkäksi aikaa (en mä tiedä löysinkö sitä nytkään takaisin, mut ainakin jotain hei). Mä oon aina piirtänyt... paitsi siis viime vuosina. Lukiossa se on jäänyt vähän joo. Tavallaan muistan sen piirtämisen, mut siltikään en muista et miltä se tuntui. Mut nyt oli aivan mahtava fiilis piirtää. Tosin ei se kokonaismielialaa korottanut juurikaan. Piirtäminen kivaa, muu kökköä.

Löysin uuden ystävänkin, viivan. Okei joo viiva, no totta kai on viiva c'mon, mut pelkkää viivaa, ei mitään muuta kuin viivaa. Oon aina tykännyt vähän sellaisesta sarjakuvamaisesta tyylistä (Iidan asiantuntevat termit...), mut jostain syystä en oo itse sitä kokeillut pahemmin. Tietty jotain pikku vivahteita, mut ei muuten. Muutenkin on ehkä havaittavissa jonkinasteista kiinnostusta sarjakuvia kohtaan. Ne ei oo jostain syystä ikinä kolahtaneet kunnolla, mut nyt voisin olla aika hyvä uhri altistumaan jollekin hyvälle sarjakuvalle, mille?