Olin tänään työhaastattelussa! Musta joko tulee kassatäti tai sit ei. En tiedä, kummalle kannalle kallistun enemmän... todennäköisesti ei, koska sehän olis aivan liian helppoa. Et menisin yhteen haastatteluun ja saisinkin duunia! Ehei, ei mun elämä millään voi sujua niin helposti. Vaikka toisaalta, johan tässä on parisen kuukautta kärvistelty ilman haastatteluja tai mitään.

Oli ihan hauskaa käväistä tänään koululla. Kopioin siellä työtodistuksia sun muita ja sit sen haastattelun jälkeen join kaverin kanssa kupin kahvia koululla. Olis kiva nähdä useamminkin niitä muutamaa kouluihmistä, joista tykkään. Mut niillä on koulut sun muut, eikä mullakaan kyllä aina olis aikaa istua koko päivää kahvilla. Tai luulen kyllä, että näin kesän alkaessa ollaan siirtymävaiheessa kahvilasta rantapuistoon.

Illalla kävin kävelemässä vielä yhden toisen kaverin kanssa, ihanaa kävellä kun on valoisaa ja kesäillat ja kaikki. Siinäkin mielessä hauska kävellä, että tekee jotain edes etäisesti urheilullista. Joo okei, ei meidän verkkainen tassuttelu mitään urheilua ole, mutta on kai sekin parempi kuin maata kotisohvalla. Ainakin se on aktiivisempaa kuin kotisohvailu.

Oon viimeiset pari päivää etsinyt ihan paniikissa sitä veroilmoitusjuttua, kun muistelin että tänään on sen viimeinen palautuspäivä. Kävin kaikki paperit ja kaikki läpi, ja olin ihan että missä se on. Ja ei mikään ihmekään, etten löytänyt etsimääni, jossain todella pahassa pitkäkestoisessa mielenhäiriössä etsin nimittäin vuoden 2010 veroilmoitusta, koska nyt on vuosi 2010. Tajusin sit loppujen lopuksi, missä oli mennyt vikaan, ja luulin löytäneeni oikean, mut se olikin vuodelta 2008, ja ennen kuin tajusin, että mulla on taas väärä, ehdin kehittää itselleni uuden paniikin, kun katsoin viimeistä palautuspäivää ja se oli 14.5. Ja munhan kun ei edes tarvitse tehdä sille veroilmoitukselle mitään. Joo osaan, ei noi luvut ja muut oo oikein mun alaa selvästikään, oisin varmaan loistava kassatäti.