Oon tosi iloinen, että mulla on töitä ja kaikkea, mutta (yhden työpäivän jälkeen) voin sanoa, että hyvä jos toukokuun loppuun kestän puhelinmyyjänä. Oon oikeasti vilpittömästi pahoillani kun soittelen ihmisille ja vingun niitä ostamaan lehtiä. Noh. Yritän keskittyä ajattelemaan että TYÖKOKEMUSTA! On jotain laitettavaa seuraaviin työhakemuksiin. Yritän keskittyä olemaan ajattelematta sitä varsinaista työtä. Onneksi oon heinäkuun kirjastossa töissä, muuten varmaan sekoaisin.

Ja siis mitään viittauksia itsesääliin turha tietenkään hakeakaan (siis minäkö muka  itsesäälissä kieriskelemässä? Älkääs nyt olko ihan hassuja). Mitä nyt oon töissä, joita inhoan jo nyt. Ei ole yhtikäs mitään odotettavaa tulevaisuudessa, paitsi että nythän ihan unohdin ylioppilaskirjoitukset. Hiphei. Ensi vuodesta tulee kyllä varmaan mahtava, ja kaiken kruunaa se, että vuoden kuluttua oon käynyt lukion eikä mulla ole aavistustakaan mitä sitten. Kivasti kyllä tulee sellainen tunne että kaikki on täysin tyhjää ja merkityksetöntä.

Joo kiva vuodatus oli. Vuodatus... hahhah. Huonoa Iida hyvin huonoa!