Mulla ei oo selvästikään omaa elämää: oon äärettömän innostunut ystäväni Maggien treffeistä. En tiedä miksi, mutta Maggie on vain niin ihana tyttönen ja tiedän, että seurustelu jonkun kivan kanssa tekis sen tosi onnelliseksi. Ja kun mulla ei oo itselläni mitäänketäänminkäänlaista tiedossakaan, niin on hauskaa intoilla edes muiden treffeilystä :D

Tää yö taitaakin mennä yhden äikän esseen ja kuvisdiplomin parissa. Aijai. Ei oo suinkaan jäänyt viime tinkaan tai mitään. En oikein tiedä, kuinka laaja sen portfolionkin pitäis olla ja oivoi. Kyllä se tästä, luulisin, kunhan nyt selviän tästä yöstä ja huomisesta, niin saan nukkua taas. Kyllä mä kestän.

Odotan innolla ens viikonloppua. Mulla on perjantaina synttärit, ja aion kyllä baareilla oikein kunnolla! Ei mua oikeestaan kiinnosta se, että mulla on synttärit, vaan se, että pääsee baareilemaan pitkästä aikaan niiden yksien kanssa, joiden kanssa ties milloin oon kunnolla viettänyt sellaista oikein laadukasta aikaa.

Nyt rupean pikkuhiljaa keskittymään kuvisdiplomiin tai johonkin muuhun. Kehittävään. Tosin aivan älytön suklaanhimo! Saatan ennen Huippista käväistä kaupassa... hhehhehee, koska sehän edistääkin asioita tällä hetkellä.