Oon kehittänyt itselleni hirveän ahdistuksen siitä kuvisdiplomista. Helpointa olis aloittaa puhtaalta pöydältä ja maalata tai jotain, mutta kuviksenmaikka vihjaili vähän siihen suuntaan että se on liian perinteistä. No joo, onhan se toki, mutta se tuntuu helpolta ja omalta. Pelkään että siitä videosta joka mun alun perin piti tehdä tulis ihan huono ja ruma ja huono. Tiedän, että maalatessa mulla on kuitenkin se oma tyylini, ja siitä työstä (tai töistä - joku kuvasarja olis ihan jees) tulis mun näköinen. Oon maalannut paljon, se ei tunnu niin epävarmalta tekniikalta kuin vaikka se videohässäkkä, saisin siitä työstä paljon kantaaottavamman ja persoonallisemman. Myönnän, että maalaaminen on hirveän perinteistä, mutta se yksinkertaisesti tuntuu parhaalta.

Huoh. Mitenhän onnistuisin saamaan sen maikan tajuamaan sen. On joo ikävää, kun oon sitä diplomia varten jo vähän kuvaillutkin ja kaikkea, mutta en tiedä pystynkö tekemään sitä videota. Etenkin kun aikaa on erittäin rajallisesti.

Naapuri on mennyt sekaisin ja koristellut jouluvaloilla pihansa jokaisen puun ja pensaan ja minkä tahansa muun, mihin ylipäätään on mahdollista jouluvaloja ripustaa. On kyllä vähän menty liian pitkälle. Maltan tuskin odottaa toisen naapurin välkkyviä ja väriä vaihtavia jouluvaloja.