Olen huomannut, että kannattaa katsoa ympärilleen, koska joka puolella on kaikenlaista aika hauskaa. Pari päivää sitten olin tulossa koulusta, ja tuli sellainen koulukuljetusauto, sellainen pikkubussintapainen, vastaan. Katolla oli kyltti VARO LAPSIA. Heh. Joo tiedän, se tarkoittaa "varokaa kaikki, täällä on lapsia, joten älkää kolaroiko", mutta väistämättä tulee mieleen "varokaa kaikki, täällä on lapsia, ne saattavat olla vaarallisia, joten pysykää kaukana". Haaahaaa :D

Tänään kun hain postin, katsoin että oo, minulle postia, joka ei ole mikään tiliote. Se oli maa- ja metsätalousministeriön lähettämä ja olin vähän että joo, mitäs ihmettä. Sitten huomasin, että siinä kuoressa luki vähän pienemmällä "sisältää tärkeää tietoa kalastusmaksuista".

Hajosin. Siitä on ainakin kuusi vuotta, kun olen viimeksi onkinut, varmaan enemmänkin, puhumatttakaan kalastuksesta (ilmeisesti niillä on sitten jotain eroa). Kiitos vain maa- ja metsätalousministeriölle, mutta  voi hyvänen aika.

Tuleekohan vielä paljonkin ihan ihmeellistä postia nyt kun kohta täytän 18? Autokoulumainoksia on pari tullut, ja nyt tämä. Aivan käsittämätöntä, miksei kukaan ole varoittanut, että sieltä sitten saattaa tulla kalastusmaksulasku? :D

Kuuntelen pitkästä aikaa Lost Highway -levyä. Ei mikään paras Bon Jovin levy tai mitään, mutta tykkään joistain biiseistä paljon ja ne sopii tämänpäiväiseen fiilikseen. Tulee mieleen tästä levystä se Bon Jovin kesäkuinen Suomen-keikka, oli yksi parhaimmista päivistä ikinä <3