Mullontylsää. Koskaan ei tapahdu mitään. Vaikka musta itsestänihän se on kiinni, tapahtuuko mitään. Mutta kun haluaisin sellaisia asioita tapahtuvan jotka eivät ole edes mahdollisia. En tiedä miksi, mutta haluaisin tehdä jotain muuta kuin mitä nyt teen. Oikeastaan haluaisin elää ihan erilaista elämää. Tai no, en mä kyllä aivan kaikesta haluaisi luopua mitä mulla nyt on.

Ehkä mulla on vain tällainen kyllästymisvaihe, ja asiaa ei se, että tiedän että vielä vähintään melkein kaksi vuotta menee aivan samalla tavalla. Niin niin, itsehän mun pitäisi kehittää vaihtelua jos sitä kerran kaipaan. Ärsyttäväääää.

Ei siinä mitään, jos joku viihtyy kotona omissa oloissaan. Siis kyllähän mäkin viihdyn, mutta en tosiaankaan koko aikaa. Sitä en tajua, miten joku jaksaa sellaista, ettei koskaan käy missään, korkeintaan koiran kanssa kävelyllä. Ja mä en edes tykkää koirista.

Jälleen kerran olen mahtavalla tuulella. Mutta minkäs teet, kun ei ole rahaa eikä tupakkaa ja hormonit on sekaisin. Jiihaa.