Mahtavaa. Oon kipeenä. Mulla on a) allergiaa, b) tavallinen flunssa tai c) sikainfluenssa. Nenä vuotaa, kurkku on kipeä, ihan voimaton olo. Tajusin että olin viime vuonnakin ihan samaan aikaan kipeänä. Ihan samaan aikaan, vappuviikolla. Tai näin ainakin muistelen.

Vappu. Mitähän sitä tekis. Oon vähän peeaa, mikä rajoittaa suhteellisen paljon. Olisi kiva lähteä jonnekin, mutta en tiedä kenen mukaan itseni tunkisin. Haluisin mennä jonnekin missä on ihmisiä ja kaikkea. Ei ehkä mitään vappupalloparaatia mutta jotain hauskaa kuitenkin. Vois aurinko paistaa, olla lämmintä ja valoisaa. Vappu on yksi kivoimmista juhlista, ehkä kivoin, ja silti on hirveä stressi että mitäteen, mitäteen, pakkotehdäjotainhauskaa, mitähänseolisi. En oo ikuisuuksiin käynyt missään pippaloissa enkä missään, missä olis voinut jutskailla kaikkien uusien ja/tai vanhojen tuttujen kanssa. Olisi siis kiva lähteä jonnekin, missä niitä ihmisiä on.

En tahtoisi tehdä mitään tavanomaista. On ihan hauskaa vaikka katsoa kaverin kanssa leffaa ja mussuttaa karkkia, mutta se on niin tavallista. Sitä voi tehdä milloin tahansa, mutta vappua ei voi juhlia kuin kerran vuodessa.

Ikävästi paitsi mun nykyinen rahatilanne myös tää mikälieflunssa vähän vaikeuttaa asioita. Atsih.