Ihanaa, kuvisdiplomi saatu VIHDOIN hoidettua. Vähemmän kunnialla mutta silti. Sitä ei enää tarvitse ajatella, aivan mahtavaa. Enkkukin on nyt sit ohi, sillekään ei enää mahda mitään. Enää hissan viikon päästä perjantaina, ja nyt sit lukee viikon koko ajan! Mihinkään en mene. Kotona oon ja luen. Jätän vastaamatta tekstareihin ja puheluihin. Okei, saatan vastata, mut mihinkään en lähde! Paitsi viikonloppuna, kun on jo suunnitelmia. Sitä paitsi hyviä suunnitelmia: Espooseen Emmaan, kun siellä on se joku Afrikka-aiheinen näyttely ja sit niitä videotaidejutskia (hyvin oon perehtynyt).

Viikko! Yksi ainoa viikko! Sitten oon vapaa. Tai siis sitten, kun saan suoritettua yhden kurssin loppuun. Mut sen jälkeen! Vapaa! Vaikka saisinkin niitä töitä nyt sitten, ei nekään ala kuin vasta joskus ties milloin. Oikeasti aikaa, kokonaisia päiviä, jolloin voi vaan istuksia ja olla! Unelmaa, aah <3

Oon helpottunut ja on ollut ihan hyvä päivä. Teen jumalat olivat mulle selvästi suopeita: koulussa (siellä on muuten aina ihan vitun pahaa teetä) oli yks pussi vihreää minttuteetä, selvästi ihan minua varten, nams, ja myöhemmin, kun käytiin kahvilla, oli haudutettua Keisarin morsian -teetä. Sekin on nams, yksi lemppariteistäni. Parempaa kuin joku Earl Grey, jota siellä kahvilassa mun huomioiden mukaan yleensä on. Ei sekään pahaa oo, mut Keisarin morsian on parempaa. Tähän loppuu kaksi viikkoa intensiivisesti teetä juoneen Iidan arvostelu.

Oon tässä viime aikoina tajunnut (kyllä, ajatusten kehitteleminen kestää minulta aika pitkään) et yksi tuttuni, joka on mulle aika tärkeä vaikka ei hyvin tunnetakaan, on aivan älyttömän harvinaislaatuinen persoonallisuus. Vaikka aina nähdään vain yhteisten tuttujen seurassa, niin voi vaan ihmetellä, miten tää yksi osaakin olla niin ihana. Se on tosi herkkä, mut ei ehkä itse myöntäis eikä tykkäis niin suorasta arvionnista (kai se on joku miesjuttu). Mut kun se herkkyys niin paistaa siitä läpi, se on vaan niin sympaattinen jotenkin, sillä tavalla ettei se tahdo mitään pahaa kenellekään. Eikä se esitä olevansa muuta kuin on: piirre jota arvostan hyvinhyvin paljon.