Viikonloppu ohi, ja armottoman siivoamisen ja kokkailun aika: viisi päivää aikaa juhliin. Viisi päivää kuulostaa paljolta, mutta alkaa silti huimata, kun miettii, mitä kaikkea siinä ajassa täytyisi saada tehtyä. Jaiks.

Oli aika hauska viikonloppu. Perjantaina tylsäilin vaan kotona, mut lauantaina (kiitos kaikille mahdollisille jumalille hyvästä säästä) YleX Popissa katsomassa Maija Vilkkumaata ja pussikaljailemassa. Sit näin yhden kaverin uuden asunnon ensimmäistä kertaa, ja itse asiassa päädyinkin sinne yöksi, vaikka kovasti oli tarkoitus tulla kotiin. Ei mee aina ihan suunnitelmien mukaan. Krapulapäivä oli kyllä taas pahimmasta päästä, ja itse asiassa varmaan seuraava siirtoni tästä on nukkumaan mahdollisimman aikaisin. Ei niillä iänikuisilla 70-luvun patjoilla kovin hyvin nukuta, oon kokenut sen noin tuhat ja miljoona kertaa aikaisemminkin.

Lauantaina ostin salmiakkia impulssiostoksena, ja koko ajan himottais vaan lisää salmiakkia. Sivutuotteena tulee se, että koko ajan pyörii Tavaramarkkinoiden Kevät päässä. Sinä tarjosit salmiakkia minä olin hölmö panin peliin koko elämän. (Aivan loistava biisi muuten.) Mmmm, salmiakkia, nyt mä en todellakaan pysty ajattelemaan yhtään mitään muuta!

Musiikista puheen ollen, oli aivan mahtavaa nähdä Maija Vilkkumaa. Oon vasta vähän aikaa sitten löytänyt sen kunnolla, mut silti hirveän monilla biiseillä on jo merkitystä. Ei vain että on nää ihan kivoja biisiä, vaan myöskin että jotkut biisit sopivat harvinaisen hyvin omiin fiiliksiin. Mulla on noin aika harvan artistin niin monessa biisissä, ja mä en edes ole kuunnellut Maijan tuotantoa kuin aika pintapuolisesti.

Oon kuunnellut myös Keisarikunnan soundtrackiltä Miettistä ja Nortamaata ja Diga diga doota, jotka ystävällinen Maggie minulle lähetti. Letkeetä, me likes!