Asiat solmussa. Tekemättömät koulujutut, blaablaablaa, vapaa-aikaa vaikka muille jakaa, mutta mitään en saa tehtyä. Oon väsynyt ja vittuuntunut ja turhautunut kaikkeen. Oon itsenikin mielestä ärsyttävä. Haluisin tehdä suursiivouksen ja käydä kaiken säästämäni roskan läpi ja heittää pois ja aloittaa aivan kaiken puhtaalta pöydältä. Sekä kirjaimellisesti että kuvaannollisesti. Tuun vain vihaiseksi, kun mietin, miten saamaton oon. Ainakin voin lohduttautua sillä, että sitten kun lukio on ohi, ei oo enää niitä kouluun liittyviä rästijuttuja roikkumassa.

Oon koko ajan huonolla tuulella. Jotkut päivät on tosi huonoja, mutta parhaimmatkin vaan siedettäviä. Mulla on koko ajan huono asenne kaikkeen, mikä on varmaan yksi niistä syistä, miksen saa mitään aikaan. En jaksais kuunnella kenenkään loistavia neuvoja siitä, miten parhaiten saisin jotain järjestystä kaikkeen. Oikeassahan ne ovat, mutta koska haluun olla lapsellinen enkä kantaa vastuuta omista asioistani, tiuskin niille enkä suostu myöntämään olevani väärässä.