Pääsiäinen. Pääsiäisloma. Mikä ihmeen loma, se on kaksi ylimääräistä vapaapäivää. Se mikään loma ole. Silti sanotaan, että pääsiäisloma. No okei, en voi kyllä kieltääkään, etteikö kaksi ylimääräistä lomapäivää kelpaisi. Jotenkin nyt, kun oon lukiossa, oon ruvennut arvostamaan asioita, joita ennen en olisi. Vaikka jotain ihan tavallisia viikonloppuja. Tai sitä, että saa nukkua vaikka vaan tunnin pidempään kuin yleensä. Ennen se oli silleen että joo, ihan jees, mutta nyt se on suorastaan luksusta.

No hyvä on sitten. Ei lukio nyt elämää niiiin sietämättömäksi ja epäinhimillisen vaikeaksi tee. Lukio on vaan... joku pikku rasite. Se korsi joka katkaisee kamelin selän tai jotakin vastaavaa, hah hah. Sitä paitsi kai mä nyt tähän mennessä olen tottunut siihen, että lukiossa täytyy oikeasti tehdä asioita jos tahtoo saada hyviä tai edes kohtalaisia numeroita. En vaan tiedä, tykkäänkö lukiosta vai en, mutta ainakaan mun ei tarvitse vielä kahteen vuoteen miettiä mitä aion tehdä sit isona tai sit myöhemmin tai sit lukion jälkeen.

Perjantaina yhteiskuntaopin koe! Mahtavaa. Havahdun varmaan torstaina siihen, että en ole lukenut puoliakaan koealueesta. No. Kerrankos sitä, luulisin. Kerrankos mitä? Kerrankos... öö, ei lueta tarpeeksi kokeeseen?