Harrastin pienimuotoista arkistointia ja inventointia. Arkistoinnin lopputulos: jäljitin viikonloppu- ja muut erikoistapahtumat elokuun alkuun saakka. Mulla on siis 7.8. lähtien joka ikinen viikonloppu merkinnät siitä, mitä oon tehnyt, lukuunottamatta kahta viikonloppua, joita en muistanut eikä päiväkirjastakaan löytynyt. (Ja kyllä, olen outo.) Aluksi tein tota, kun halusin tietää, paljon mulla on mennyt rahaa ja mihin, mutta nyt innostuin arkistoimaan ihan vain sen takia, että voisin tarkastella miten oon mennyt ja missä ja kenen kanssa. Paljastui, etten millään pysty väittämään, että mulla ei olis elämää. Niitä viikonloppuja, jolloin olin kotona, on vain muutama. Joku viisi korkeintaan, jos sitäkään. Hehhee.

Inventoinnin lopputulos: mulla on helvetisti laukkuja, joista löytyy kaikenlaista mielenkiintoista edellisen käyttökerran jäljiltä. Nenäliinoja, kuitteja, karkkipapereita, yhdestä löytyi HAVUNNEULASIA (outoa, koska viimeksi muistan käyttäneeni sitä laukkua laivalla - miten ihmeessä mä saan laivalta havunneulasia laukkuuni?) ja toisesta tyhjiä kaljatölkkejä (niille löytyy kyllä selitys, mutta se on vähän tyhmä).