Diibadaaba. En olekaan pitkään aikaan kirjoittanut tänne. Ei kyllä olisikaan mitään kirjoitettavaa. Ei mitään ei mitään ei ikinä mitään. Ja toisekseen oon viimeiset pari viikkoa aika lailla lillunut itsesäälin syövereissä. En ole oikein iljennyt kirjoittaa mitään, koska. Itsesääli on rumaa hyi hyi.

En ole oikein pystynyt nukkumaankaan hyvin. Tajusin sen vasta vähän aikaa sitten, että on ollut monta viikkoa niin, että olen nukkunut huonosti, heräillyt yöllä ja vaan maannut sängyssä valveilla, vaikka olisi kuinka väsynyt. Ja oon sentään aina nukkunut hyvin. Ja paljon. Vauvanakin, tai niin mulle ainakin on väitetty. Nukkuminen on mukavaa. On mukavaa löhötä mukavassa asennossa jossain tyynypeittomytyssä.

Onneksi porukat lähtee Lappiin, milloin ne lähtevät, jo tänä lauantaina? Saan viikon rauhaa ja hiljaisuutta. Oon odottanut tätä varmaan hiihtolomasta lähtien.