Nyt ryhdistäydyn. Oon itkeskellyt täällä ja vinkunut ja valittanut, mutta nyt se saa riittää. En enää aio olla suppea ja negatiivinen. Se on mun uusi motto ja elämänasenne ja kaikki: ÄLÄ OO SUPPEE JA NEGATIIVINEN. Aion ulottaa käytännön sovellutuksen motostani näin aluksi kuvisdiplomiin, mutta sitten kun ehdin, laajennan sovellutuksen koskemaan muitakin ongelmia.

Ryhdistäydyn, ja näytän kaikille etten oo lahna ja suppee ja negatiivinen. En aio olla. Oon ollut kaikkia noita tosi pitkään, liian pitkään, ja tuollainen  itsesäälissä rypeminen on erittäin huonoa. Oon aina halunnut uskotella itselleni ja muille, etten kriisitilanteissa tarvitse muiden apua ja pärjään itse - nyt vois todistaa sen. Itselleni ja muille. Että pärjään.

Kenties olen hiukan väsynyt tällä hetkellä, mutta en niin väsynyt, että höpöttäisin ja ajattelisin ihan sekavia. Tää on ihan oikea asenne ja suhtautumistapa. En halua olla laiska, tyhmä tai saamaton.