Mulla on ollut viikonlopun lainassa koulun järjestelmäkamera, ja ai että, mä oon rakastunut! Itken verta kun se pitää huomenna palauttaa. Sillä on niin unelmaa kuvata. Toki se mamman digikamera, jota oon käyttänyt, on ihan ok, mutta eihän sillä nyt samalla lailla saa kuvattua, ehei. Ihan hyviä kuvia oon saanut otettua, ei siinä mitään, mutta toi järjestelmäkamera. Ah. Harkitsen jo sen palauttamatta jättämistä :D

Sain uuden hameen, mun pitkäaikaisen unelmahameen, sellaisen korkeavyötäröisen, vähän kellohameen tyyppisen, mutta siinä on vekkejä. Sekin on aivan unelmuutta, en haluis pitääkään enää mitään muita. Nyt jahtaan kovasti lisää samantapaisia. Onneksi mulla on kohta, siinä kuukauden kuluttua, synttärit, niin ehkä saan rahaa ja ehkä saan ostettua lisää hameita! Juhuu.

Haluisin että olis lämmintä ja lumetonta, että voisin käyttää kaikkia ihania korkkareita ja kesämekkoja. Eli käytännössä kaipaan jo kesää. Tosin en kaipaa kyllä muuta kuin kesämekkoja ja kenkiä. Seuraavat pari kolme kuukautta tulee olemaan suhteellisen kiireisiä, mut hyvällä tavalla. On rykelmä synttäreitä, myös minun omani, helmikuussa penkkarit ja abiristeily ja maaliskuussa kirjoitukset. Iiikiikikik. Parempi kenties olla ajattelematta liikaa ja sen sijaan keskittyä aina yhteen päivään tai korkeintaan viikkoon kerrallaan. Joka viikonlopulle tammikuussa löytyy jo ohjelmaa, joten eiköhän tammikuun kestä vielä koulussa, kun on jotain kivaa odotettavaa. Kaverin synttärit, viikonloppureissu (parempi ois saada se ajokortti ennen sitä!), muuttoapuna oleminen. Viimeisin ei välttämättä kuulosta kovin odottamisen arvoiselta, mutta mä odotan sitä. Jännää, hyvällä tavalla, en oo ikinä auttanut muutossa (tai no, tokihan minä olin muutossa mukana silloin kymmenen vuotta sitten kun tähän muutettiin...), ja mulla taitaa olla sellainen hassu kuva siitä, että kannetaan vähän laatikoita ja sitten istutaan juomaan kaljaa ja syömään pannukakkua sen kunniaksi. Ehkä se ei ole se muutto-osuus, jota odotan, vaan se, että saan olla mukana melkoisessa muutoksessa kaverin elämässä, ja että saa olla viikonlopun kivojen ihmisten kanssa.