Olin tänään yhden päivän töissä (kiitos äitini, joka mut sinne järjesti, hehee). Unirytmi meni tossa viikonlopun aikana aivan sekaisin ja nukuin ihan liian vähän, mut oli aivan loistavaa silti ennen seitsemää polkea töihin. Ihan kuin normaalit ihmiset. Ennen puoltapäivää pääsin lähtemään ja koska ei ollut kiire mihinkään ja kiva päivä muutenkin, poikkesin kukkakaupassa ostoksilla (lue: ostin yhden pikkuisen kaktuksen, joka kuulemma onkin tyräkki) ja heippaamassa Maggieta, jonka kanssa olis tarkoitus käydä Sinkkuelämää 2 katsomassa tässä joku päivä.

Ei kerrassaan mitään uutta, ei yhtään mitään! Hirveesti tekis mieli ostella kaikkea jännää ylppärirahoilla, mutta mahdollisesti pitäis säästää ne jotain oikeaa varten. Oikeaa ei ole hillitön shoppailu, kahvilla tai jäätelöllä käyminen tai kaljailu. Oikeaa olis... öö, en tiedä. Tai on mulla oikeastaan kolme vaihtoehtoa: läppäri, matkailu tai muutto. Tää on nyt vähän huono yhdistelmä näitten rahojen kanssa, oon malttamaton ja tuhlaavainen, siis niinä harvoina kertoina kun mulla on rahaa, enkä osaa päätttää, mitä teen. Pahimmillaan lopputulos tästä on se, että ostan jotain turhaa ja älytöntä hätäpäissäni.

Viikonlopuksi tiedossa kaikkea kivaa, toivottavasti toi sää ei tästä muutu. Ois vissiin vähän sadetta luvattu, ihan tyhmää. Tekis mieli ostaa joku kiva kesämekko, nyt kun on viikonlopuksi suunnitelmia, ja nythän ois rahaakin, ei se niin paha voi olla jos vaikka neljäkymppiä käytän yhteen mekkoon... Ja toiset neljäkymppiä yksiin kenkiin... Tai oikeastaan vois toisetkin kengät ostaa... Sit kerrankin kävis kampaajalla ja laittais jotain oikeen hienoa ja erikoista... Ja voinhan mä nyt kunnolla juhlia, kun on vahiteeksi rahaa... Ei mut hei, miks oon käyttänyt kaiken kahdessa viikossa?

Huomaako jostain, että ne ylppärirahat hiukan polttelee taskussa? Ei varmaan oo paras idea mennä katsomaan sitä Sinkkuelämää, sehän on oodi kengille elokuvan muodossa. Aivan varmasti saan hillittömän kenkäkuumeen, johon ei auta mikään muu kuin uudet kengät. ÄRH, mun täytyy saada tämä loppumaan.