Oli muuten aika loistava päivä. Sain varmistuksen ylioppilaaksipääsylleni, jahei, kaks magnaa ja kolme eximiaa. Oon aika tyytyväinen itseeni, ja hivelee kivasti joka kerta, kun kuulen jonkun sanovan "uudet ylioppilaat". Oon yksi niistä! Oon uusi ylioppilas!

Koko päivä tuntui menneen puhelimessa, en muista milloin olisin viimeksi soitellut ja vastaillut puhelimeen näin ahkerasti. Yks soitoista oli kyllä ylitse muiden: sain töitä. Musta tuleekin ilmeisesti kassatäti. Pitää vielä käytännön yksityiskohtia hioa, mut sen verran on selvillä, että ottaisivat minut mielellään töihin! Rupesin melkein itkemään, olin niin onnellinen.

Sit sain mekon ja lakin. Kengät vielä puuttuu, haluun jotkut huisit punaiset kengät! Stockalla oli yhdet hyvin huisit punaiset, mut ne oli niin kalliit, hienot ja korkeat, etten ikimaailmassa uskaltais pitää niitä. Mut kenkäostoksissa oon paljon parempi kuin mekko-ostoksissa, tai ylipäätään vaateostoksissa. Oon hyvin nirso vaatteiden suhteen, mut kengillä on joku ihan erityinen paikka mun sydämessä. Ne on parhaita.

Tällaiset päivät saa taas uskomaan siihen, että sittenkin on mahdollista, että kaikkea mahtavaa tapahtuu. Pitkiä aikoja menee ilman mitään ihmeempiä, mut silti asioita tapahtuu. Hyviä ja huonoja. Tänään tapahtui hyviä, en käsitä, miten yhteen päivään voi mahtua niin paljon kivaa.